2016/12/04

❄ Christmas Wish List ❄

Święta są coraz bliżej, więc pomyślałem, że czas najwyższy na moją listę życzeń! Już za równe 20 dni najmłodsi spotkają Świętego Mikołaja, który wręczy im prezenty. Natomiast ci starsi już go nie zobaczą z wiadomych wszystkim powodów. Dla każdego święta to coś innego. Dla jednych jest to spędzenie czasu w rodzinnym gronie, dla innych dobre jedzenie, a dla niektórych prezenty. Zanim przejdę do wymieniania rzeczy, które które chce dostać, napiszę najpierw czym dla mnie są święta
.

Czym są dla mnie święta? Przede wszystkim czasem spędzonym w miłej, rodzinnej atmosferze. Drugoplanowo są rzecz jasna prezenty, które każdy lubi dostawać. Co roku staram się coś kupić rodzicom. Moimi wymarzonymi świętami są święta ze śniegiem, o który od ostatniego czasu ciężko zobaczyć w ten dzień. Magia świąt, która powoduje, że wszyscy sobie wszystko wybaczamy i zapominamy o tym co było, aby żyć dalej w zgodzie. Sam bardzo chciałbym, żeby pewna osoba zapomniała o tym co było źle i abym był z tą osobą dalej w zgodzie. Niestety chyba nie wszyscy potrafią wybaczać... Każda rodzina ma swoje tradycje, ale wszystkich  łączy miłość, więzy krwi i 12 potraw na stole. W moim domu jeszcze przed świętami pieczemy ciasteczka. Już chyba nic więcej nie wymyślę, więc przejdę do mojej listy życzeń!

WishList
❄ Najbardziej chciałbym aby pewna osoba, którą kocham, wróciła do mnie.
❄ Chciałbym znaleźć pod choinką takiego ogromnego, pluszowego misia, który byłby prawie jak ja. Miałbym się do kogo przytulać w zimne noce.
❄ Następną rzeczą jaką chciałbym dostać jest Fujifilm Instax. Dzięki niemu mógłbym uwiecznić jakąś chwile i od razu ją wywołać, żeby została na dłużej w moim sercu i albumie.
❄ Przydałyby mi się może jakieś nowe simsy, bo uwielbiam w nie grać i to byłby nawet dobry prezent.
❄ Bardzo marzy mi się nowy telefon. Najlepiej iPhone, bo jest według mnie lepszy, sprawniejszy i zostanie na dłużej niż telefony na Androidzie.
❄ Bardzo przydałby mi się nowy komputer albo laptop. Niestety mój aktualny jest zepsuty i muszę korzystać z laptopa brata.
❄ Deskorolka elektryczna
❄ Bilet na koncert Ariany Grande dnia 1 czerwca w Łodzi.
❄ Jakieś nowe ubrania
❄ I chciałbym również jakieś pieniądze, bo aktualnie nie mam żadnych pieniędzy.

To wszystko co chciałbym dostać pod choinkę. Sam się dziwię, że jest tego tak mało. Zawsze było tego więcej. Najwidoczniej trochę wydoroślałem. Zostawię was teraz z  jakąś świąteczną piosenką. Czy wy też czujecie już tą magie świąt?


Zachęcam wszystkich do komentowania i odwiedzania moich Social Media!

33 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że spełnią się Twoje marzenia, i te mniejsze, i te trochę większe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za pierwsze marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że to się spełni. :D MIłego Dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten magiczny czas świąt :) co do prezentów to zazwyczaj marzą mi się jakies drobiazgi :) mam nadzieję, że każda rzecz z Twojej listy trafi w Twoje ręce i spełnią sie Twoje wszystkie marzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magia Świąt! Niech się spełnia twoje marzenia! *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że twoja wishlist się spełni :D
    Trzymam Mocno kciuki!

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również chciałabym ogromnego pluszowego misia ♥ Mam nadzieję, że Twoja lista się spełni :)
    Obserwuję.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo marzeń, ale wszystkie do spełnienia, czego też Ci życzę. :) mnie też przydałby się laptok, bo mój umarł kilka miesięcy temu, ale na szczęście mamy stacjonarny komp w domu, więc nie jest tak źle. :) a poza tym książki, książki i jeszcze więcej książków! <3
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci żebyś znalazł wszystko to czego chcesz pod choinką, a chyba najbardziej pozycji numer 1 z listy, bo miłość jest najważniejsza, dzielenie życia z drugą osobą pozwoli ci spełnić każde marzenie.
    Pozdrawiam serdecznie!
    vanillasfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzruszające, że na pierwszym miejscu wish listy jest coś niematerialnego, związanego z uczuciami. Życzę Ci, żeby choć część się spełniła. Super post. :)


    http://ladystassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęścia bardzo fajna lista! Awesome wpis Pozderko ❤️Brat

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wishlista, ale szczerze powiem, że troszkę wygórowane życzenia :D niemniej jednak simsy też uwielbiam i czekam, aż w końcu wyjdzie dodatek ze zwierzakami do sims4 ;)

    cugle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Profesjonalny wpis.Życzę Ci żeby wszyskie życzenia sie spełniły a w szczególności te pierwsze
    http://ciemneposty.blogspot.com/?m=1 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki żeby twoje wszystkie marzenia się spełniły - a przedewszystkim to pierwsze 😊❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę aby wszystkie marzenia się spełniły i powrotu ukochanego:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy następny post twoi fani czekają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak będziesz dążyć do ich spełnienia to na pewno Ci się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post :) Mam nadzieję, że uda ci się spełnić marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takiego misia to i ja bym chciała! Powodzenia! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post :) Trzymam kciuki, żeby wszystkie marzenia Ci się spełniły! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spełnienia marzeń! Sama chyba zrobię taką listę :)
    Bardzo ciekawy pomysł !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak mało? Jak dla mnie lista ogromna! :) Też bym chciała misia, miło się czyta i mam nadzieje że dostaniesz to wszystko czego sobie życzysz :)

    Pozdrawiam! :)
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że chociaż połowa z Twoich życzeń się spełni :) Widzę, że jesteś uczuciową wrażliwą osobą, która mimo wszystko szuka radości w życiu, dlatego życzę Ci, by osoba którą kochasz dała ci jakiś znak. Trzymaj się cieplutko :*
    Oczywiście obserwuję :)
    Buziaki dla Ciebie :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/co-nowego-listopad-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Liczę na to, że wszystkie twoje życzenia się spelnia albo chociaz jedno najwazniejsze :))
    Myśle ze nie ty jedyny masz takie zyczenie jakie wymieniles jako pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post!Wszyscy mamy nadzieje, że chociaż niektóre marzenia się spełnią! Powodzenia i WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  26. 3mam kciuki kochana, że wszystkie twoje marzenia się spełnią <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też bym chciała bilet na Arianę. Mam nadzieję, że twoje życzenia się spełnią. Powodzonka :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. mam nadzieję, że twoje życzenia sie spelnia💘 chciałabym, żeby moje też się spełniły ale no cóż pomarzyć zawsze można :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Awesome Christmas wishlist! *
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń