2016/11/26

Systematyczność, plany i pytanie

Powroty do czegoś zobowiązują. Czas więc zacząć wszystko od Adama i Ewy. Przede wszystkim będę tu mówił o systematyczności, której brakowało w poprzednich postrach. Po każdej przerwie zachodzą w nas jakieś zmiany. Na lepsze albo na gorsze. Mam nadzieję, że tym razem zmieniam się na lepsze. Następie napisze moje plany związane z blogiem, ujednoliceniem tematyki, której jest tutaj po prostu za dużo. Jeden człowiek nie jest w stanie pisać na tyle różnych od siebie tematów. Skończmy już ten wstęp i przejdźmy do konkretów.



Systematyczność

Planuję, aby dodawać posty co 2 dni, żeby miało to jakiś skład i ład. Systematyczność jest bardzo ważna i na początku trudna do zachowania. Będę się starał jak tylko mogę, żeby dodawać posty planowo. Wyjątkowym dniem będzie piątek. Tego dnia będzie specjalny post, inny od wszystkich. Chciałbym, aby na blogu pojawiały się jakieś nowości, a nie żeby było w kółko to samo. Postanowiłem również dać sobie dzień wolny, czyli niedziela. Zamiast tego pojawi się on następnego dnia.

Plany

Mam wiele planów wobec bloga. Zaczynając od systematyczności, o której pisałem chwile temu, przez zmianę szablonu, ujednoliceniu tematyki i kończąc na zwiększeniu liczby czytelników. Mam zamiar pisać przede wszystkim o życiu i mniejszej części o modzie. Czy mi się to uda? Niestety nie mogę wam tego obiecać. Zrobię wszystko co w mojej mocy by dążyć do tego! Moim głównym celem jest ulepszenie bloga i doprowadzenie go do jak najlepszego stanu!

¿Pytanie?

Liczę na waszą pomoc! Którą marynarkę powinienem wybrać i które spodnie?

Sklep: Zara 

Zapomniałbym! Czy podoba wam się aktualny szablon strony, czy wy tak samo jak ja uważacie, że powinienem go zmienić?
Serdecznie zapraszam na moje Social Media!



45 komentarzy:

  1. biaaalaaa i stronka supii wyglada;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też miałam takie plany co do bloga, ale niestety nie wypaliły.. Posty co 2 dni mnie przerastały bo nie chciałam,żeby wpadła w tą rutynę gdzie musze to zrobić.
    a co do ubrania to 2 komplet :)
    Pozdrawiam,lu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten wygląd :) Super, że chcesz zmienić coś u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała marynarka i dżinsy :) A wygląd bloga - fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :) Fajnie się go czytało i oglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś dodawałem posty co 2 dni, ale coś się zmieniło. Też mam plany wobec mojego bloga i mam nadzieję, że się udadzą! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym założył białą marynarkę i jeansy :)
    Będę tutaj zaglądał częściej, fajnie się czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co 2 dni - świetny pomysł. to stały kontakt buduje więź z czytelnikami :)
    http://wessper.blogspot.com/2016/11/liferia.html

    OdpowiedzUsuń
  9. To tak po pierwsze, czekam z niecierpliwością na kolejne posty szablon fajny, pomysł fajny a czerwona marynarka i błękitne spodnie. Wpis bardzo ciekawy i poprawny składniowo; miło się to czyta. Tak trzymaj ;-) !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wyglądasz przepięknie! Świetne rzeczy, ja wybrałabym białą marynarkę i białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że, pierwszy zestaw jest super.
    Życzę powodzenia z systematycznością ja nadal z nią mam problem ale już zaradzam temu :).
    Fajny wpis mam nadzieję,że ta zmiana wyjdzie ci na dobre.
    Pozdrawiam :) http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się szablon boga, czekam na kolejne posty. Biała marynarka i białe spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Biała Marynarka i jeansy, choć zależy na jaką okazję, jeżeli na jakąś większą uroczystość to bilae spodnie. Świetne zdjęcia😊 zapraszam do mnie https://pauliablog.blogspot.com/m=1 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwona marynarka jest mega!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Systematyczność w blogowaniu jest bardzo ważna. Trzymam kciuki, aby wszystko się udało. Czerwona marynarka ma w sobie to coś, do tego dżinsy będą idealne.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już do pana napisałem w tej sprawie i czekam na odzew.

      Usuń
  17. zdecydowanie białą marynarka i spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ludzie się zmieniają, to naturalne. Mam nadzieję, że będziesz sam zadowolony z siebie i trzymam kciuki za to, żeby Twoje plany dotyczące blogowania dojdą do skutku.
    Moim zdaniem dużo lepiej wygląda biała marynarka i spodnie.

    Zapraszam do siebie - http://julkamisina.blogspot.com/2016/11/autumn-trends.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog, bardzo fajny pomysł aby ujednolicić bloga (mówi to osoba, na której blogu jest 'wszystko')...
    Marynarka zdecydowanie biała i białe spodnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybrałabym białą marynarkę i spodnie.
    http://okay-ihaveabook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog czytelny :)
    Zdjęcie dobre jakościowo :)

    Też się zastanawiam and "systematycznością", ale wolę nie ograniczać sie co do konkretnej ilości dni - bo to różnie z tym bywa :D

    Trzymam kciuki i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Systematyczność jest bardzo ważna! :)
    Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobaja mi sie te jeansowe spodnie i pamietak zeby byc zawsze systematycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Białe spodnie i biała marynarka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Czerwona marynarka i jeansy. Mam nadzieję, że uda ci się być systematycznym, trzymam kciuki! :D
    http://xlifestylebynika.blogspot.com/2016/11/wszystko-moze-sie-zdarzyc-w-ciagu.html zapraszam :)
    ps daje obs :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Według mnie jeansy i czerwona marynarka :) Powodzenia z systematycznością oraz szablon jak najbardziej ok!

    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://wobiektywachklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Biała marynarka i białe spodnie albo czerwona marynarka i białe spodnie 😘❤

    OdpowiedzUsuń
  28. biała marynarka i białe spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Systematycznosc - u mnie czasem jej brak ;/. Biała marynarka i białe spodnie, super!
    Pozdrawiam, liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, że postanowiłeś popracować nad systematycznością :) Bardzo podoba nam się wygląd twojego bloga a nagłówek szczególnie ^^ Super! Naszym zdanie powinieneś wybrać czerwoną marynarkę i niebieskie spodnie :p Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Och systematyczność - to chyba nie dla mnie :D A co do pytania to zdecydowanie czerwona marynarka i jeansy!
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzymam kciuki, żeby wszytskie Twoje plany się spełniły. Czerwona marynarka i jeansy - zdecydowanie!
    Obserwuje

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja ostatnio radzę sobie ze systematycznością, ale jeszcze niedawno miałam z tym wielki problem... Co do ciuchów to według mnie biała marynarka i białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Biała marynarka i jeansy,
    Bardzo fajny wpis,
    Powodzenia!

    http://it-was-coolfern.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakby Ci się udało dodawać posty co 2 dni byłoby super ! Powodzenia :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia w spełniu swoich wszystkich marzeń. Super sie to czyta )

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post! Rzadko można się spotkac z tak dobrze napisanym postem i świetnymi zdjęciami. Zostane na dłużej- obserwuje
    Queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. plany realizuj i rozwijaj się:) !
    Obserwuję na zachętę

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta biała marynarka to sztos!
    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Biała marynarka i białe spodnie !
    Sztos !

    OdpowiedzUsuń
  42. Biała marynarka i spodnie też białe
    Co do twoich planów życzę Ci, abyś znalazł czas i wszystko się udało tak jak chcesz

    OdpowiedzUsuń