2016/11/24

Powrót!

Tak! Jest to mój oficjalny powrót na bloga po długiej nieobecności! Skoro nie było mnie z jakieś cztery miechy to powiem nieco na temat moich cudownych wakacji, halloween i oczywiście o szkole. Miłosz brawo to idealny moment by pisać o wakacjach, bo przecież niedługo święta. Dobra już nie przedłużając tego zapewne nudnego wstępu przejdę do rzeczy. Spędziłem wakacje w Chorwacji, w miasteczku Karlobag. Bardzo ładne miejsce. Serdecznie zapraszam do reszty notki!


Wakacje
Pierwszego dnia zameldowaliśmy się w jakimś motelu, ale niestety nie pamiętam nazwy. Wieczorem wybraliśmy się na spacer po mieście. Można było odczuć tą "inność", jeśli tak to mogę nazwać. Tam nie ma takich plaż jak u nas. Mam tu na myśli brak straganów z pamiątkami. Były tam może tylko dwa takie miejsca, gdzie można było kupić pamiątkę. Nocą to miasto ożywało. Pełno ludzi było na ulicach, w knajpach. Następnego dnia oczywiście od rana na plażę. Opalanie się i pływanie - to raczej podstawy bycia nad morzem. Pewnego dnia kupiliśmy sobie nawet maski do nurkowania. Woda tam była zupełnie inna niż u nas. Przejrzysta. Można było dostrzec wszystko. Ryby, kamienie, rośliny, po prostu wszystko. Miejsce to mógłbym nawet nazwać rajem, bo aż tak tam pięknie. Byłem nawet w Splicie i w Krka. Naprawdę bardzo dobrze wspominam te wakacje, tę wycieczkę. Gdybym miał taką możliwość to bardzo chętnie bym je powtórzył.



Halloween

Odbyło się ono bez jakiegoś większego przyjęcia, ale lepsze coś niż nic. Tak naprawdę wystarczyło grono dobrych znajomych i zabawa przy malowaniu się. Tak naprawdę niezbyt wiem co napisać na ten temat. Było po prostu niesamowicie. Świetna zabawa i takie tam. Możecie w komentarzach napisać jak wam się podoba moja charakteryzacja.


Szkoła
Czas na temat przez wszystkich kochany i uwielbiany, czyli temat o szkole. Jestem aktualnie w 3 klasie gimnazjum. Nie jest łatwo, bo w tym roku trzeba się bardzo starać. Oczywiście jeśli ma się ambicje i plany na przyszłość. W pierwszym dniu szkoły było całkiem całkiem. Znowu mogłem zobaczyć znajomych z klasy, szkoły. Już w drugim tygodniu było ciężej...kartkówki. A już w jakimś trzecim lub czwartym tygodniu pierwsze testy. Uświadomiłem sobie, że najgorzej idzie mi z matematyki. Staram się mieć z niej dobre oceny, ale gdy ma się wiele rzeczy na głowie to wcale nie jest tak łatwo. Na szczęście już niedługo święta i długo wyczekiwane wolne (znowu) od szkoły. Pozostało mi tylko życzyć wam jak najlepszych ocen na koniec pierwszego semestru!



Zachęcam do komentowania tego postu i obserwowania bloga! Zapraszam również na moje Social Media!

32 komentarze:

  1. Fajnie, prosto piszesz. Matematyką się nie przejmuj z nią tak jest nawet jak się nauczysz to na sprawdzanie zapomnisz :) fajny blog, będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wróciłeś! Super wyglądałeś na halloween :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszymy, że znów piszesz ^^ O jejku make up na halloween jest tak realistyczny i po prostu genialny! :D My w te wakacje miałyśmy jechać do Chorwacji, ale plany się pozmieniały :/ Może za rok kto wie... ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :) Przyjemnie się go czytało ;) Obserwuję http://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi po skonczeniu liceum nauka snila sie co noc...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że wróciłeś ja w tym tygodniu postanowiłam powrócić po 7 miesiącach.
    Ważne żebyś już nas nie opuszczał, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,że wróciłeś! Bardzo ciekawy post,a makijaż na hallowen bardzo mi się spodobał!
    Życzę powodzenia w kolejnych próbnych testach!

    OdpowiedzUsuń
  8. uuu musiałeś fajnie wyglądać na halloween :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Odwdzięczam się za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny strój na Halloween! Ja również wracam do blogowania, ale to po takiej krótkiej przerwie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ojejku! moim marzeniem jest wybrać się do Chorwacji, bo to tak piękne państwo, że aż moje marzenie!!! tak mega zazdroszczę!!!!
    a co do szkoły to powodzenia na egzaminie, na pewno go rozwalisz! no i oczywiście juz coraz bliżej swięta, więc easy, będzie już tylko lepiej :p

    www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że wróciłeś! Podoba mi się tu makijaż na halloween :)
    http://ania-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ze wróciłeś! Powroty są najtrudniejsze, a piszesz bardzo lekko i przyjemnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna charakterystyka na Halloween :) powodzenia w dalszym blogowaniu

    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wróciłeś i mam nadzieję, że będzie więcej postów! :) Ciekawie się czytało, powodzenia.

    http://wobiektywachklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie ze wróciłeś! :)
    Ciekawie i przyjemnie piszesz,bardzo podoba mi się charakteryzacja na Halloween :D
    Życzę Ci systematycznosci ;)
    Obserwuje i pozdrawiam
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog ;)
    Miło i przyjemnie czyta się twoje posty ;)
    Daje obs. i czekam na więcej :)

    _________________________
    mateuszspich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że postarasz się być systematyczny w tym co robisz :)
    Nie każdy jest dobry ze wszystkiego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post ! Jestem na twoim blogu pierwszy raz, mam nadzieje, ze nie ostatni :) Trzymaj się !

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No no super że powróciłeś!
    Super make up na hallowen obserwuje czy cos m

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny post! Przyjemnie się czytało. Bardzo mi się podoba twoja charakterystyka na halloween.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że wróciłeś:)
    Ja jestem w klasie maturalnej i nauki bardzo dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie spędziłeś wakacje, Hallowen i tak dalej, tak trzymać.
    Z tego co widzę wszyscy się cieszą, że wróciłeś, więc git :)
    Brawo ty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Powroty czasem pomagają, mi pomógł powrót na bloga :3
    Świetny makijaż na halloween :)

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj będzie mi niezmiernie miło :D
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz fajny styl pisania! Plus uwielbiam zdjęcia w tym poście😚💞 zapraszam do siebie xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Też wakacje spędziłam w Splicie! Piękne miasto!
    Masz bardzo fajny styl pisania, przypadł mi do gustu :)
    Ja też ostatnio wróciłam po długiej przerwie :D

    http://rose-mary-rozkminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Woow, świetne zdjęcia, zwłaszcza makijaż na halloween robi wrażenie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. gdyby na halloween bylo wiecej alko to byloby jeszcze lepiejXDD

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny wpis świetna charakteryzacja

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny blog🙈🙈💗 Moi nauczyciele w szkole mówią że oceny nie są najważniejsze tylko to co umiesz i własne doświadczenie ☺ Pomalowana twarz na halloween bomba 😘❤

    OdpowiedzUsuń