2016/11/30

Dla Dzieci!

Od dłuższego czasu uważam, że ludzie są bezduszni, wredni i bez serca. Egoistyczne i chamskie stworzenia. Na szczęście w każdej regule są wyjątki. Ostatnio napisał do mnie człowiek, który organizuje niesamowitą akcję społeczną polegającą na pomocy rodzicom, których nie stać na zakup gadżetów szkolnych dla swoich dzieci. Oddaje on takie rzeczy jak: linijki, zeszyty, plany lekcji, mini notatniki, naklejki oraz zakładki do książek. Zazwyczaj jestem dobroduszny i uwielbiam dzieci, postanowiłem więc wspomóc akcję "Darmowe gadżety szkolne". Według mnie cel jest szczytny i jestem pewien, że pomoże wielu rodzinom!


Każdy z nas kiedyś był dzieckiem. Każdy z nas miał swoje "wielkie" problemy. Co by było jeśli coś takiego spotkałoby nas? Zapewne Wasi rodzice chcieliby, aby ktoś im pomógł! Teraz jest ktoś kto najwidoczniej lubi pomagać bezinteresownie, dla dobra dzieci. Jest to bardzo cudne z jego strony, że nie myśli tylko o sobie, a jeszcze lepszy jest fakt, że robi coś, żeby pomóc niewinnym, bezbronnym dzieciom.
Inicjatorem tej akcji jest Mateusz Pawłowski, absolwent Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabosłyszącej w Chorzowie. Szkołę skończył w 2016 roku.
Mateusz zorganizował już 2 konkursy plastyczne dla dzieci. Jeden był w 2015 roku pt. "Pieniądz przyszłości", a drugi w 2014 roku pt. "Kreatywne Dziecko". W każdym konkursie wzięło udział, aż 700 osób. 
Całą akcje sponsoruje firma ulotki.net i trwa do odwołania, czyli do wyczerpania zapasów. 
Strona na Facebook'u: click

Bardzo cieszy mnie fakt, że istnieją jeszcze tacy ludzie, którzy chcą pomóc sami z siebie, dla dobra innych i nie mając nic w zamian. Zachęcam was do śledzenia ich postępów na Facebook'u i zainteresowania się akcją, bo w sumie kto wie czy kiedyś to nie wy będziecie potrzebowali takiej pomocy. Jeśli sami znacie dzieci potrzebujące takiej pomocy to zgłoście się do akcji i pomóżcie. To nic darmowego i nic was nie kosztuje. Wystarczy, że skontaktujecie się z panem Mateuszem Pawłowskim pod numerem tel.505904182 lub mailowo info@paywin.pl

22 komentarze:

  1. Fajna ta akcja charytatywna!
    Żeby pomóc nie dużo trzeba, a możemy zdziałać wiele.

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna akcja :) Uwielbiam ludzi, którzy stawiaja wysoko potrzeby innych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna akcja, cenię takich ludzi. Jestem jedną z nich, miałam swoją własną fundacje i pomagałam dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysl, jak dla mnie strzal w dziesiatke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawa za postawę! :D dobra akcja charytatywna, na pewno ma wielkie znaczenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że poruszyłeś taki temat. Pozdro i dzięki 😘😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna akcja, świetny pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie akcje to świetny pomysł!
    Super, że są osoby, które chcą coś zrobić dla innych :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś było coś podobnego - super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. masz wielkie serce. super pomysł!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś kochany, masz cudownie wielkie serducho! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna akcja ;)
    Ciekawy wpis,
    Fajnie się czyta takie posty!
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super akcja! Podoba mi się!

    Pozdrawiam,
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. takich ludzi potrzebujemy na tym świecie

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/
    dodałam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra akcja, jak dobrze że ludzie dalej są chętni pomagać innym :) Świetnie, że wspierasz :)
    http://mamakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny wpis! U mnie również sprawdził ,że uwierzyłam w ludzi. W mojej szkole również są zbiórki np teraz jest paczka świąteczna i przynosi się produkty np mąkę, ryż, makaron, itp. Oczywiście już zrobiłam małe zakupy i jutro to zaniosę. Ostatnio była zbiórka książek i pieniądze ze sprzedanych książek szły na operację dla dziecka - więc oczywiście przyniosłam parę książek. Przyznam ,że większą satysfakcję sprawia mi pomoc zwierzętom. Ale lubię również pomagać ludziom, powinniśmy sobie pomagać :)
    https://okiemmoralnegoczlowieka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna akcja charytatywna !❤
    Bede oczekiwać na kolejnego posta 💜
    Ps. Kocham ludzi którzy pomagają 💙

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś z tej strony udało mi się zdobyć rzeczy na rzecz Domu Dziecka w mojej okolicy (i przypomniałam właśnie sobie, że nie dokończyłam tej współpracy w dalszym ciągu)...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł na akcje ! Uważam ze wszyscy powinni pomagać sobie nawzajem ! Mega wpis, fajnie się go czytało ;)
    http://menfitttt.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam akcje, które mogą pomóc innym. To cudowne wiedzieć, że jest więcej takich ludzi, dla których los dzieci nie jest obojętny! Warto poruszać takie tematy. Dobrym ludziom zawsze odwdzięczy się karma :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł na akcje, wszyscy powinniśmy być sobie pomocni.

    kanatalia

    OdpowiedzUsuń