2016/07/19

POKEMON GO - GRA KTÓRA PODBIJA ŚWIAT

Zapewne wszyscy znają grę, w której tworzymy konto, postać i po prostu zbieramy pokemony. Gra ta to czyste szaleństwo. Wszyscy zaczęli w nią grać. Wszyscy zbzikowali na jej punkcie i chcą zostać prawdziwym i najlepszym trenerem pokemonów! W każdym miejscu możemy spotkać osoby grające. Chodzą sami lub w grupkach. Zbierają pokemony, trenują i walczą na arenach. Mowa tutaj o grze która podbija świat. Dla tych którzy jeszcze nie wiedzą co to za gra wklejam opis ze strony www.gry-online.pl na temat POKEMON GO

"Pokemon GO to wydana na urządzenia mobilne z systemem Android nietypowa gra RPG. Projekt robi użytek z technologii AR. Za pomocą kamery rejestrowany jest otaczający gracza świat, a następnie nakładane na niego są trójwymiarowe obiekty i postacie. W ten sposób szukamy pokemonów, chwytamy je, a następnie toczymy za ich pomocą bitwy z innymi trenerami tych stworków."

znalezione w Google


06 lipca gra miała swoją światową premierę, a w Polsce dopiero 16 lipca można było pobrać grę z Google Play. Duże zainteresowanie Polaków grą spowodowało przeciążenie serwerów. Gracze musieli niestety przeżyć jeden dzień bez możliwości zbierania swoich pokemonów. Osobiście muszę się przyznać że sam się w to bawię. Jest to bardzo fajny sposób na spędzenie wolnego czasu na świeżym powietrzu. Mam 6 lvl, bo zacząłem grać w to całkiem niedawno i jestem w teamie Valor (czerwonych). Na chwilę obecną mam tylko 54 pokemony i jedno jajko. Zbieram je gdy tylko mam okazje, np. wychodząc z psem, na spacer albo wspólnie ze znajomymi ich szukamy i świetnie się przy tym bawimy, bo w końcu co może być lepsze niż wspólne zbieranie pokemonów. Zapewne wiele osób oglądało w dzieciństwie Pokemony i każdy chciał je mieć. Teraz macie taką możliwość dzięki tej grze. Obstawiam że już każdy słyszał o tym gdzie może nas ta gra zaprowadzić jeśli za bardzo się wciągniemy, więc polecam ostrożność.


Jak wiadomo pokemony wykorzystują tzw. rzeczywistość rozszerzoną. Jest to duży postęp. Nie ciężko się domyśleć co nas będzie czekać w przyszłość. Jako ciekawostkę mogę dodać, że w planach jest powstanie filmu o Pokemonach. Bardzo ciekawi mnie ten film i chętnie wybiorę się na niego do kina. 
Wiele ludzi jest za tą grą, ale są też ludzie którzy są jej przeciwni. Według mnie ta gra jest dobra, bo teraz więcej nastolatków może wychodzić na dwór, odkrywać świat, spędzać czas z innymi ludźmi, a nie tylko siedzieć przed komputerem i grać w gry. 
Co wy o tym myślicie? Pokemon Go jest dobra, czy zła? Jak wy uważacie i dlaczego tak myślicie? Możecie pochwalić się swoimi odpowiedziami w komentarzach.
Zapraszam również na moje SOCIAL MEDIA

16 komentarzy:

  1. Co tu dużo gadać.. Gra jest świetna, i tak jak napisałeś, nastolatkowie (i nie tylko) w końcu ruszą tyłki sprzed
    komputera :D jeden z lepszych wpisów na temat tej gry :D bo zamiast srania o instrukcjach, są najważniejsze konkrety :D oby tak dalej 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak usłyszałam tej grze to kompletnie nie wiedziałam o co z nią chodzi. Wczoraj jednak wyszłam na dwór z kolegą i on właśnie grał w tzw. pokemony haha! Wytłumaczył mi co i jak i zachęciła abym ściągnęła sobie tą grę. Mówiłam, że nie będę w nią grać, a jednak!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie! Super wpis! Gra jest dobra ludzie którzy się nie znają rozmawiają ze sobą mówią sobie gdzie jakie pokemony i to jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gra jest świetna, sama w nią gram i przyznam, że podziwiam osobę, która wpadła na pomysł stworzenia jej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainstalowałam bo chłopak mnie namówił i bardzo się wciągnęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie gram w tę grę i nie rozumiem jej fenomenu ale faktycznie sporo osób w nią gra.Ja jednak wolę zostać przy Pokemonach,które oglądałam 15 lat temu w telewizji ;D
    Pozdrawiam
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak Pokemon go to gra która wzbudza wielkie zainteresowanie :D Nawet w telewizji o niej gadali :) Nasz brat i siostra sobie to zgrali, ale nie działa im :/ Trochę wstyd, ale musimy przyznać, że my za dzieciaka nie oglądałyśmy tych bajek z pokemonów :/ :D Super pomysł na post ! ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki :* Mamy do ciebie prośbę... Mianowicie ostatnio założyłyśmy snapa na którym będziemy odpowiadać na pytania, pokazywać paczki i wgl, ale na razie jest mała oglądalność, więc jakbyś mógł to dodaj nas i bądź na bieżąco my na pewno zrobimy to samo ^^ Nazwa to po prostu : agssymi

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby ma swoje zalety, ale ja jakoś nie jestem do niej przekonana - może jednak kiedyś się sama pobawię i polubię tę grę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ściągnęłam ją, ale telefon zaczął być gorący i się zacinał a szkoda 😯

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieci i ich świat w XXI wieku... Zamiast wyjść i się pobawić z rówieśnikami, to ciągle tylko nos w telefonie... Ja jakoś jestem przeciwna takim technologiom... Dziękuję Bogu, że wychowałam się w czasach kiedy nie było takich rzeczy. :)

    Zapraszam na bloga po dawkę nowych postów. ms-black-lady.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety mi pokemony nie działają, ale może to jest plus?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna gra, niestety na moim telefonie nie działa ta gra ale gram na telefonie chłopaka mega fun :)
    Marze o Pikaczu i zdjęciu z nim na insta ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie gram, ale co będzie później zobaczy się, ja nie wiem co sądzę o tej grze, nie grałam więc nie oceniam :*
    http://laurenpachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś słyszałam o tej grze, ale jeszcze nie grałam. Wydaje się bardzo ciekawa zwłaszcza dlatego, że gdy byłam mała bardzo lubiłam oglądać pokemony...to była fajna bajka :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo słyszałam o tej grze ;) Ale jeszcze w nią nie grałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sam grałem znudziła mi się już =D

    OdpowiedzUsuń