2016/06/28

Holidays&FreeTime

Jak zdążyliście zauważyć na większości blogów już są posty na temat wakacji! Ja nie chce odstawać od reszty :) W tym poście opowiem o moich planach na ten czas oraz o moim Free Time, czyli wolnym czasie. Jeżeli ktoś jeszcze nie wie (w co wątpię) wakacje są prawie trzymiesięczną przerwą od chodzenia do szkoły. Po nich idziemy do następnej klasy lub szkoły (to chyba oczywiste, że jeżeli ktoś nie zda musi powtarzać klasę). Czasem wolnym nazywam czasem poświęconym tylko i wyłącznie dla mnie. Mam namyśli tutaj rozwijanie swoich zainteresowań, czytanie książek, granie w gry, czy nawet spanie. Skoro już wstępnie omówiłem co będzie w notce to pora na to, żeby zacząć ją pisać :D
znalezione w Google
Postanowiłem, że moje plany wakacyjne zrobię w liście rzeczy do wykonania. Jeżeli jakaś z tych rzeczy jest już wykonana oznaczę ją "".

☼ Wrócić na bloga     
☼ Zacząć nagrywać na YouTubie (zrobiłbym to już dawno, ale jakoś cały czas się boję zacząć)    
☼ Pofarbować włosy na biało        
☼ Przejechać się pociągiem
☼ Wyjechać za granicę
☼ Nie spać 1-2 dni
☼ Popływać w morzu
☼ Podszkolić się w nauce gry na gitarze
☼ Pójść na sesje zdjęciową w te wakacje (w sumie już się umówiłem <3)
☼ Kupić nowe ubrania     
☼ Nie zachorować
☼ Iść do kogoś na noc
☼ Zdobyć 500 wyświetleń na Snapie (milolo2001 << dodawajcie)
☼ Spotkać sławną osobę
☼ Zrobić sobie zdjęcie ze sławną osobą
☼ Zdobyć pierwsze 50 obserwujących na blogu
☼ Pójść na imprezę
☼ Super obchodzić moje urodziny (06 lipca)
☼ Udać się na jakiś koncert
☼ Kibicować Polakom podczas trwającego Euro 2016    
☼ Niczego sobie nie złamać
☼ Robić zdjęcia aparatem    
☼ Znaleźć dziewczynę
☼ Żyć tak jakby każdy dzień był moim ostatnim
☼ Poznać nowe osoby
☼ Być na ognisku
☼ Spotykać się z przyjaciółmi     
☼ Mieć 1k obserwujących na Instagramie      
☼ Płynąć statkiem
☼ Pojechać do parku wodnego!
☼ Spełniać marzenia
☼ Przede wszystkim dobrze się bawić

Nie zapominajcie o bezpieczeństwie i nie spędzajcie całych wakacji w gipsie, czy ze złamaną ręką lub nogą. Życzę wam miłej zabawy na tych cudownych wakacjach :D

zdjęcie z mojego Instagrama
Zapomniałbym! Może wy macie jakieś plany na te wakacje? Może jakiś z waszych planów został już zrealizowany?Mam jeszcze do was jedno pytanie. Odnośnie mojej sesji zdjęciowej. Czy chcielibyście, żebym wstawił jakieś zdjęcia z niej? Nie zapomnijcie chwalić się w komentarzu.

24 komentarze:

  1. Hej! :D
    Masz interesujące plany na wakacje, a co do moich to na pewno nauka, czytanie książek, tak samo jak ty oraz pilnowanie mojej siostry, bo okazało się, że nie ma przedszkola. Oczywiście spotkania ze znajomymi oraz 3/4 wakacji spędzonych z chłopakiem i 1/3 w Częstochowie u niego.
    Co do tekstu ładne zadania i nie zauważyłam żadnego błędu jedynie z tym "zdobyć dziewczynę". Lepsze by było określenie "zakochać się", bądź po prostu "znaleźć dziewczynę".
    Pozdrowienia od koleżanki z dawnych lat. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. masz zabójczo piękne oczy :) ja tam idę do klasy maturalnej, więc też zrobiłam podobną listę, to mają być najlepsze wakacje świata ;)

    http://iintendtobeyourlast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo rzeczy założyłeś sobie, ale to dobrze bo trzeba robić jak najwięcej, a nie tylko narzekać. Będę Ci kibicować w wypełnieniu wszystkich zadań, a co do moim wakacji to na początku chcę trochę popracować. Zapraszam do siebie opiniownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywny post i postanowienia. :)

    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Po wakacjach zaczynam nową szkołę i nie mogę się doczekać. Świetne plany! Osobiście też mam taką listę
    Masz śliczne oczy *-*

    W wolnej chwili zapraszam do siebie,
    http://wearealive111.blogspot.com/2016/06/trip-anglia-szkocja-i-holandia.html#more

    OdpowiedzUsuń
  6. taka lista to naprawdę super rzecz sama myślałam żeby taką zrobić zrealizować a potem zostawić na pamiątkę
    http://bmellx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie planuję - wszystko na spontanie. Na razie spędzam czas z moim ukochanym, potem szkoła, praktyki i egzamin państwowy, reszty nie wiem i nie planuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna lista!
    Ja jednak na spontanie preferuję żyć. Planów mnóstwo! Najważniejsze z nich to wypad na stopa do Londynu (za kilka dni ruszam) a na koniec lipca wybywam na 3 miesiące do Grecji ;D
    Więc będzie się działo, to będą świetne wakacje<3
    Jak lubisz podróżować to zapraszam na swojego bloga o tej tematyce;)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne plany, myśle że dasz rade ze wszystkim ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieje,ze uda Ci sie spelninc wszytskie postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoooo, ej genialne masz oczy! A plany wakacyjne świetne. :) Oby wszystkie się spełniły. :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne plany, jednak jest ich faktycznie bardzo dużo. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować je wszystkie :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo masz planów :) powodzenia w realizacji

    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz zajebiste oczy! <3
    Bardzo ciekawa lista muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja gdybym sobie zaplanował wakacje,to nic by nie wyszło :P Dlatego wszystko robię na spontanie. Planów masz sporo, więc życzę Ci powodzenia w realizacji :D

    papcinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne pomysły :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Aajjaja ciekawe plany. Ja mam zamiar na biało ale to w następnym roku bo chcę zrobić psikusa osobie która nie lubi farbowanych chłopców
    obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też wzięłam się w garść i postanowiłam spróbować swoich sił na YT , zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń