2016/01/19

Simsy, simsy i simsy #1



  Seria gier The Sims jest wykorzystywana nie tylko do pogrywania z życiem, które jesteśmy w stanie sami ukształtować i rozwijać. Wiele osób wykorzystuje je do robienia filmów, teledysków, zdjęć, czy nawet stylizacji, bądź pokazów mody. Jest wiele możliwości. Każdy ma własny. Istnieją również ludzie chcący po prostu zabijać lub dręczyć swoich simów. Bawiąc się w tzwn. "Boga".

  Ja osobiście wykorzystuje to do robienia zdjęć simom, których sam tworze. Oczywiście świetnie się przy tym bawiąc. Każdy inaczej spędza wolny czas. Jedni chodzą na imprezy, inni grają w piłkę nożną z kolegami, a ja robię zdjęcia w simsach, a potem je obrabiam. Interesujące. Czyż nie?





  Większość wie, albo chociaż się orientuje, że są cztery części tej kultowej gry. Oczywiście nie wliczając wielu dodatków i akcesoriów. Natomiast The Sims 4 jest to (moim zdaniem) najlepsza część. Simy mogą żyć własnym życiem, są bardziej uczuciowi. Podoba mi się w tej części również to że wielu artystów śpiewa piosenki do tej gry w języku Simlish (język stworzony na potrzeby gry). Orientuje się, że zrobili to m.in.: Zedd, Carly Rae Jepsen i The Vamps. Jest jeszcze jeden powód, który mnie do tej części przyciągnął bardziej niż do pozostałych (pomimo, iż każda mi się podoba). Mam na myśli grafikę. Uwielbiam bajkowość, która panuje w tej grze. Odzwierciedla ona nastrój w niej panujący. 


  Myślę, że moje prace nie są takie złe, ale mogłyby być lepsze. Niestety mój komputer jest zepsuty od dłuższego czasu, a ja muszę korzystać z brata laptopa, na którym nie ma PhotoShopa i zbyt wielu obiektów do gry :( Teraz dam jeszcze kilka moich zdjęć ;)






Ostatnie zdjęcie z The Sims 3



20 komentarzy:

  1. Tez kocham ts4! Nawet nie wiedziałam że można tworzyć takie śliczne rzeczy za pomocą gry!
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku Simsy! Nie miałam pojęcia, że można je wykorzystać do czegoś takiego! Jestem pod wrażeniem! :)

    http://miloscjestzaprzeczeniemegoizmu.blogspot.com/ ---- Zapraszam serdecznie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ! Uwielbiam simsy - najlepsza graa! Szkoda że mój laptop nie czyta płyt :/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie grałam w Simsy, ale muszę kiedyś spróbować. Bardzo fajna piosenka w tle!
    Obserwuję!
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie simsy

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh kocham simsy.. najlepsza gra <3
    http://amelia-amyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też gram w simsy :D
    http://sebastianczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś nałogowo grałam w simsy ;D

    zapraszam na nowiuteńki post! :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. The Sims to będzie gra mojego dzieciństwa. Mimo tego, że już nie jestem aż tak młoda, mam namyśli 10 lat, to z chęcią wracam do tej gry.
    zapraszam do siebie :)
    selfisshgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Simsy i jeśli tylko mam czas, to gram. Największą frajdę sprawia mi budowanie domów :) Jednak myślę, że zbyt mocno przyzwyczaiłam się do TS3 i trudno byłoby mi teraz przejść na TS4, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, śliczne zdjęcia i ciekawski pasja 💓

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie gram nie oglądam simsow bo nie interesuje sie tym ale ciekawy post

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne zdjęcia(nie bądź taki skromny).
    Osobiście uwielbiam Ts3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak byłam młocarza czasami grałam w sims 2.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę nabrałam ochoty, by zagrać. Zdjęcia są naprawdę świetne. :D

    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam sama ts2 i ts3 i obie części kocham :)

    Mój blog-klik♥ - Zapraszam, dopiero zaczynam :)


    OdpowiedzUsuń
  17. WOW, jacy piękni Simowie!
    Ja gram w simsy nałogowo więc post jak najbardziej na plus! Jednak teraz wróciłam do trójki, czwórka według mnie ma za mało dodatków i wielu rzeczy jeszcze brakuje niestety..
    http://mluucyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie grałem warto zagrać ps fajne simy =D. Polecam 10/10

    ~KGSSTAR 26/11/2k16`

    OdpowiedzUsuń
  19. ojacie sismy,zdecydowanie najlepsza gierka!

    OdpowiedzUsuń
  20. ojacie sismy,zdecydowanie najlepsza gierka!

    OdpowiedzUsuń