2015/12/17

Troche Mnie #ZAINTERESOWANIA

Moje zainteresowania:

  • Muzyka... Zajmuje ona większość mojego życia. Z muzyką jestem cały dzień, a bez niej nie wychodzę z domu. W każdej piosence jest coś co mnie zainspiruje, zaciekawi, podniesie na duchu. W wolnym czasie staram się doskonalić mój głos poprzez różne ćwiczenia. Gram również na gitarze i pisze piosenki, gdy mam natchnienie. Niestety jeszcze nie komponuje, ponieważ nie jestem na zbyt wysokim poziomie gry na instrumencie. Uwielbiam słuchać wszystkiego co wpada w ucho. Możecie mi polecić jakieś fajne utwory w komentarzach.
Cytat:
"Gdzie słyszysz śpiew
Tam wstąp
Tam ludzie dobre serca mają.
Źli ludzie, wierzaj mi
Ci, nigdy nie śpiewają"
~ J. W. Goethe

  • Pisarstwo... Pisze różne opowiadania, nowele, powieści. Niestety nie wiele osób miało "zaszczyt" przeczytać ich. Mam nadzieję, że uda mi się napisać je wszystkie na blogu. Nawiązując do poprzedniego zainteresowania to się łączy, bo pisze teksty piosenek, a to jest związane z pisarstwem.
  • Zjawiska paranormalne... Nie wiem czy mogę nazwać się specem od tych spraw, ale wiem bardzo dużo na ten temat. Duchy, oobe, ld, tulpy, ouija nie są mi obce. Wiem jak używać tabliczki do przywoływania duchów ale niestety nie można ich używać samemu, a wszyscy się boją. No, ale cóż nie będę do niczego zmuszał.
  • Obrabianie zdjęć... Tu się chyba nie będę rozwijał, bo wydaje mi się wszystko jasne.

4 komentarze:

  1. Fajnie czytać to co piszesz. Szacun

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam kilka piosenek The lumineers. Może nie słuchasz takiej muzyki,ale mają ciekawe teksty

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis :) Na prawdę mi się spodobał :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. KSU-'Nasze słowa'
    Mnie osobiście ich utwory motywują :)
    Zapraszam do siebie :)
    Może Cię coś zaciekawi
    http://zettamysli.blogspot.com/?m=1
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń