2015/12/11

#PierwszyPost

Nadszedł czas, aby napisać PIERWSZY POST na moim blogu. 
Na początek trochę informacji. Przede wszystkim tematyka... Strona poświęcona mojemu życiu, pasji, marzeniom i wszystkiemu co tylko przyjdzie mi do głowy. Po prostu wszystkiego po trochu. Nie zabraknie tutaj postów dotyczących mody, muzyki, fotografii, filmów, mediów społecznościowych, itd.
Na chwilę obecną wiem, że posty nie będą wstawiane regularnie, ponieważ nie wyrobiłbym się ze wszystkim (czyt. szkoła).
Na blogu nie zabraknie także ciekawych opowiadań/powieści stworzonych przeze mnie. Gdy kupię sobie kamerkę jest też możliwość, że będą vlogi, let's play'e i challenge na moim kanale na YouTube. 



Nie mam pojęcia co mogę jeszcze napisać. Może coś o mnie... Mam 15 lat. 175 cm wzrostu. Niebieskoszarozielone oczy. Uwielbiam śpiewać, grać na gitarze i pisać wypracowania oraz teksty piosenek. Mógłbym słuchać muzyki non stop. Wolny czas spędzam na planowaniu przyszłości i w sumie już wszystko rozplanowałem. Nie lubię pisać o sobie i nigdy nie lubiłem, więc na tym zakończę.

Tutaj linki do moich mediów społecznościowych:

Fanpage (Facebook): MiLo Account
Instagram: milolo2001
YouTube: MiLo
Ask: mgj222
Snapchat: milolo2001

1 komentarz:

  1. Widzę, że dopiero zaczynasz swoją przygodę z blogowaniem ;) Trzymam kciuki! Rozwijaj się i swojego bloga! <3 Pozdrawiam missarctic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń